onsdag 16 mars 2011

Bra min son

Jag måste säga att jag är stolt över min flickbo (flickvän låter lite för ungdomligt, sambo låter lite okärleksfullt). Det har varit så jobbigt för henne att inte ha jobb och pengar och hon har blivit lurad av företag på lön osv. Men vem kunde tro att hon skulle stiga upp tidigt på ledig dag och ringa och maila som en tok till en massa massa jobb, för jag vet att ingen av oss tycker det är särskillt kul att ringa runt. Och nu så har hon 6 anställningsintervjuer torsdag, fredag och lördag. Otroligt roligt! Jag är så stolt över Rosanna.

Nu så sitter jag och mår lite dåligt över att jag inte var och såg på slottssprinten som just tog slut. Emil Jönsson vann ju över Northug i det fina vädret över Gamla Stan. Nej, jag får väl sätta mig och jobba med lite dunka dunka så blir allt bättre!

Golf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar