tisdag 10 maj 2011

Ber om undskyldelse...

...för att jag inte uppdaterat på så länge, men jag har varit otroligt upptagen med att vara inne på andra hemsidor under denna tid. Hur som helst så hoppas jag kunna ta tag i detta lite. Stör mig bara sjukt mycket på att blogspot buggar för mig med bilder så det är en smärta i arslet att organisera det snyggt. Hur som helst så har det hänt en massa kul sedan sist, och lite dåligt, och lite intressant. Jag får försöka skriva i flera kortare inlägg kanske. Hur som helst så tar jag det viktigaste först. Vi har äntligen fått lägenhet! Efter mycket fram och tillbaka (mest tillbaka) så har vårat ursprungliga bytesobjekt gått igenom. Det i Agnesberg alltså. Bilder finns längre tillbaka i bloggen. Underbart!

Sen... Jag har en studio i Stockholm! En dröm! Jag och Fredrik fick studion hos Blue Ocean/TM Productions i Järfälla och det är fantastiskt. Inte bara en lokal, utan ruggigt bra grejer dessutom plus en massa kontakter och förhoppningsvis jobb kommer med paketet. Nästan för bra för att vara sant. Jag lägger upp lite bilder nedan. Jag känner mig lyckligare än en dromedar med stabilt bredband. Vilken vecka!

Hallen
Bakre delen av studion
Studion! Notera en äkta Hammond nere till höger, en UA LA-610 (YES!) och framför allt Snakehögtalarna! Vi behöver inte ens prata om priset på dessa... Räcker med att säga att Max Martin använt dessa under många många år. (hans gamla par står faktiskt i den analoga studion).
Lobby, soffa
Lobby, tv med Xbox osv.
Sångbås med SE Gemini rörmick
Liverummet
Analoga studion där Nicke sitter om kvällarna. Neotek Esprit med SSL-kort
Massa dyngsköna 90-talsprylar och synthar!
Golf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar